2220 Моника Караиванова July 2, 2024

Топ 5 храни за летния тен
Има храни, които подсилват и поддържат летния ни тен

Вярвате или не съществуват храни, които са способни да подсилят и поддържат летния загар в страхотно състояние!

Например, съдържанието на бета-каротин в някои от тях стимулира производството на меланин (пигмент, отговарящ за тена на тялото).

Но да не губим време!
Нека се запознаем с няколко храни, чиито състав способства красивия бронзов загар за лятото…

1. Морков – благодарение на високите нива на бета-каротин, повече в сравнение с всеки друг зеленчук, се стимулира меланин, който ще направи тена ни прекрасен! Отделно, морковите са и толкова полезни, ниско калорични и приятни, че ще се погрижат за изваяна фигура и добро настроение.

2. Кайсия – най-любимият плод, който взимаме на плажа, нали? Кайсията съдържа солидно количество витамин А, който е свързан с производството на меланин. Също така съдържа много фибри, които подпомагат доброто състояние на чревната ни микрофлора.

3. Цикория – Съдържа до 260 mg витамин А на 100 грама, което я прави страхотен избор за поддържаща тена храна! Самата тя е и отличен източник на минерални соли, като калий, калций и желязо: всички вещества, които помагат за преодоляване на горещия сезон.

4. Жълт пъпеш – съдържа 200 mg витамин А на 100 грама продукт, така че е друга перфектна храна за насърчаване на тена. Яжте го пресен или го добавете към любимата плодова салата. Пъпешът съдържа и голямо количество вода, поради което подпомага хидратацията и дава енергия без сънливост.

5. Череша – ако сравним с останалите червени плодове, то черешите съдържат по-висок процент бета-каротин. Следователно, тези вкусни и докачливи плодчета ще станат наш верен другар в добиването на добър летен тен! Можете да ги консумирате като охлаждаща закуска на плажа, на излет в планината или в любимото си смути, например!

Аптечко – с мисъл и грижа за хората
 

Прочети всички статии Намери лекарство на изгодна цена